torsdag 13 juni 2013

Så mycket böcker, så lite tid...

Arbetet med flytten fortsätter. Min nuvarande taktik är att ta upp alla kartonger till mitt rum (nåja, mamma bär, jag kan inte lyfta tungt) och sedan dumpa allting där. Jag undviker att vara i mitt rum för jag vill inte se alla grejer. Jag fasar lite för att pressa in alla mina kläder i min nya, lilla garderob.

Men snart ska jag ta tag i det. :-)

Har reserverat flera böcker idag. Det är verkligen toppen med bibliotek, gratis läsning. Perfekt för mig som står utan inkomst för tillfället.

Ni som läser (om det finns någon därute som läser, haha). kan inte ni tipsa om någon bra bok? Jag är alltid på jakt efter ny läsning. :-)
Har läst så mycket på engelska under min sjukdomstid så jag har bestämt mig för att läsa på svenska i sommar. Det känns bra. Jag tappar svenska ord när jag pratar, men jag kommer ihåg de engelska orden. Inte så bra... Men det ska vi snart råda bot på.

Lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar